ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

پلاگین روولوشن اسلایدر – معرفی افزونه ای برای ساخت اسلایدر حرفه ای در وردپرس

وردپرس Fileroid 17 شهریور 1400
SLIDER REVOLUTION - اسلایدر روولشون - ساخت اسلایدر و بنر های فوق حرفه ای وردپرس

همه ما برای زیباتر کردن وبسایت وردپرسی مان به اضافه کردن قابلیت های جذاب و خیره کننده ای نیاز داریم. یکی از این قابلیت‌های جذاب، داشتن یک اسلایدر برای نمایش اخبار، محصولات، خدمات و معرفی کسب و کارمان است. پلاگین (Plugin) اسلایدر روولوشن دقیقا چیزی است که اینجا به کار می‌آید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

افزونه روولوشن اسلایدر

افزونه اسلایدر روولوشن بدون شک یکی از بهترین پلاگین های ساخت اسلایدر در وردپرس است که به شما این امکان را می‌دهد تا اسلایدر های بی نظیری خلق کنید.

در حال حاضر یعنی در سال ۲۰۱۹ بیش از ۴٬۰۰۰٬۰۰۰ وب‌سایت از افزونه رولوشن اسلایدر استفاده می‌کنند. مدت زیادی بود که به دنبال یک پلاگین طراحی اسلاید و اسلاید ساز عالی برای استفاده در سایت‌های خودمان بودیم و حالا مفتخریم که اعلام کنیم بهترین پلاگین اسلایدر وردپرس در دنیا را پیداکرده‌ایم.

پلاگین روولوشن اسلایدر بهترین افزونه اسلاید های وردپرس است که وبسایت فایلروید امروز برای شما اخرین نسخه آن را فارسی سازی کرده و میتوانید در ادامه ویژگی‌های این افزونه قدرتمند وردپرسی را مشاهده کنید.

برخی از امکانات افزونه روولوشن اسلاید

  • حرفه ای ترین اسلایدر ساز وردپرس
  • دارای جالب ترین محیط کار
  • بهینه سازی شده و کم حجم برای استفاده در سایت
  • کاملا ریسپانسیو و سازگار با تلفن های هوشمند
  • امکانات کامل پلاگین اسلایدر روولوشن
  • توانایی ساخت اسلاید و بنر با پلاگین بصورت گرافیکی
  • قابلیت ساخت اسلایدر با کشیدن و رها کردن
  • قابلیت استفاده از ویدیو و تصویر در اسلایدر
  • قابلیت توسعه برای طراحان وب
  • امنیت بالا و غیر قابل نفوذ
  •  عملکرد بهینه سازی شده افزونه اسلایدر
  • آپدیت های بعدی به صورت کاملا رایگان

خبر خوب اینکه هنگام کار با رزولوشن اسلایدر حسی شبیه به‌کار در نرم‌افزار فتوشاپ را خواهید داشت چون می‌توانید با لایه‌های مختلف متن‌ها و تصاویر مختلف را روی اسلایدر سایتتان قرار دهید آنها را به‌دلخواه خود جابه‌جا کنید. جابجایی این المنت‌ها به‌راحتی کشیدن و رها کردن موس خواهد بود.

این افزونه بهترین افزونه موجود برای وردپرس میباشد که قابلیتهای بسیار زیادی دارد که با آن هر اسلایدری را میتوانید بسازید و با توجه به میل خود یک اسلایدر زیبا در بالای صفحه اصلی سایتتان بگذارید یا اینکه با این افزونه یک برگه فرود برای سایت خود بسازید و به صورت کاملا زیبا به نمایش در بیارید.

با پلاگین اسلایدر روولوشن حرفه‌ای شوید!

در تمامی کسب و کارها این تبلیغات است که حرف اول را می‌‌زنه. تبلیغات بهتر و موثرتر به‌‌معنای جذب کاربران بیشتر و کاربر بیشتر به معنای رونق کسب و کار ما می‌‌باشد. پس اگر ما به دنبال پیشرفت کسب و کار خود هستیم بایستی در زمینه تبلیغات بهترین روش‌‌ها را انتخاب کنیم. داشتن اسلایدر در یکی از بهترین تبلیغات محیطی در سایت به حساب می‌‌آید پس ما برای سایت خود بایستی به دنبال یک اسلایدرساز حرفه‌‌ای باشیم.

یکی از موثر‌‌ترین روش‌‌های تبلیغات در سایت‌‌های اینترنتی داشتن اسلایدرهای حرفه‌‌ای است. معمولا در هر زمینه‌‌ای تا صحبت از حرفه‌‌ای بودن می‌‌شود همه افراد تصور می‌‌کنند که باید برای حرفه‌‌ای بودن به مهارت خاصی نیاز دارند. اما این موضوع در مورد افزونه رولوشن اسلایدر صدق نمی‌‌کند چون شما برای استفاده از این افزونه نیازی به داشتن مهارت خاصی در زمینه برنامه‌‌نویسی ندارید. با این حال می‌‌تونید اسلایدرهای حرفه‌‌ای و جذاب بسازید.

افزونه رولووشن اسلایدر یکی از پرقدرت‌‌ترین و معروف‌‌ترین افزونه‌‌ها در زمینه ساخت اسلایدر است که به شما این امکان را می‌‌ده که اسلایدرهای دو بعدی و سه بعدی برای سایت خود بسازید. قبل از هر چیزی برای جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکل در فرآیند نصب ، مقاله مشکلات و خطا های رایج وردپرس را مطالعه کنید.

امکاناتی که این افزونه در اختیار ما قرار می‌‌دهد ما را به استفاده از آن ترغیب می‌‌کند در واقع ما با شناخت این افزونه و آگاهی از ویژگی‌‌های رولووشن اسلایدر ناخودآگاه به سمت این افزونه جذب می‌‌شویم.

تحلیل و بررسی پلاگین روولوشن اسلاید ساز

با دراگ و دراپ کردن در پلاگین اسلایدر روولوشن اسلایدر بسازید!

شاید این موضوع در نظر اول برای خیلی از ما غیرممکن باشد که چطور ممکن است با دراگ و دارپ کردن اسلایدرهای زیبایی را برای سایت خودمون بسازیم ولی روولوشن اسلایدر این موضوع را ممکن کرده است. به این صورت که طراحان این افزونه به صورت پیش‌‌فرض اسلایدهایی را برای ما طراحی کرده‌‌اند و ما هنگام خرید این افزونه صاحب ده‌‌ها اسلایدر آماده می‌‌شویم که می‌‌تونیم از این اسلایدرها استفاده کنیم و یا اینکه تغییرات دلخواه خودمون را در آن اعمال کنیم. مثلا جایگذاری مطالب، ویدئو و یا تصاویر سایت خود را تغییر دهیم فقط کافیه که موس خودمون را تغییر بدیم و گزینه‌‌های مورد نظر خودمون را بکشیم و درگزینه‌‌ی مورد نظر خود قرار دهیم.

پلاگین اسلایدر روولوشن

رولووشن اسلایدر یک افزونه در جهت ساخت اسلایدرهای متنوع می‌‌باشد. داشتن تصاویر و بنر های اسلایدی در سایت ما باعث پویایی بیشتر سایت ما می‌‌شود. اسلایدرها به ما این امکان را می‌‌دهند که ما در سایت خود ویدئو و یا عکس‌‌های مختلفی را آپلود کنیم.

اگر ما یک کسب و کار فروشگاهی داشته باشیم اسلایدرها در زمینه معرفی محصولات ما نیز بسیار مفید واقع می‌‌شوند. به این صورت که ما با تغییراتی که در سایت انجام می‌‌دهیم می‌‌تونیم در زمینه معرفی کالاها اتفاقات جالبی را برای سایت خودمون رقم بزنیم.

معرفی محصولات در سایت‌‌های فروشگاهی اهمیت زیادی دارد. در برخی از این سایت‌‌ها معرفی محصولات با متن‌‌های طولانی همراه است.متاسفانه این موضوع کاربران را ترغیب به خرید محصول نمی‌‌کند. اما اگر ما به دنبال فروش بیشتر محصولات خود هستیم بایستی از روش‌‌های جذابی برای معرفی کالاهای خود استفاده کنیم مثلا رولووشن اسلایدر این امکان را به ما می‌‌ده که به صورت کاملا خلاصه کالاهای خودمون را بر روی عکس همان کالا معرفی کنیم.

شخصی‌‌سازی سایت با پلاگین اسلایدر روولوشن

امکان شخصی‌‌سازی هرچیزی که فکرش رو بکنید با این افزونه به ما داده می‌‌شود در واقع این ما هستیم که ظاهر سایت خودمون رو طراحی می‌‌کنیم. جایگذاری تمامی تصاویر و ویدئوها با این افزونه در هر اندازه‌‌ای امکان‌‌پذیر است علاوه بر این افزونه روولوشن اسلایدر ویرایشگر پیشرفته متن نیز دارد که با استفاده از آن ما می‌‌تونیم اندازه، رنگ و فونت متن‌‌های سایت خود را مشخص کنیم.

علاوه بر همه این موارد ما می‌‌تونیم برای اسلایدهای خود تاریخ مشخص کنیم. به این صورت که اسلایدها در تاریخ‌‌هایی که ما از قبل مشخص کردیم انتشار داده شوند.

در بسیاری از موارد ما این احساس را داریم که تصاویری که در سایت قرار دادیم از اندازه و جایگذاری مناسبی برخوردار نیستند و نیاز داریم که آن‌‌ها را تغییر دهیم. افزونه‌‌ی روولوشن اسلایدر به ما امکان تغییر اندازه تصاویر و بندانگشتی‌‌های موجود در سایت را می‌‌دهد.

پلایگن (Plugin) اسلایدر روولشون چیست؟

ریسپانسیو بودن افزونه روولوشن اسلایدر

طراحی این افزونه کاملا ریسپانسیو است. به این صورت که کاربران ما هنگام استفاده از سایت با هر وسیله‌‌ی هوشمندی با هیچ مشکلی مواجه نمی‌‌شوند. کاربران ما ممکن است بعضی مواقع از نوت‌‌بوک و یا گوشی‌‌های هوشمند برای ورود به سایت استفاده کنند. لذا ما می‌‌تونیم تمامی این موارد را از طریق پنل تنظیمات خود در افزونه… روولوشن اسلایدر مدیریت کنیم و موارد و گزینه‌‌هایی را که حس می‌‌کنیم در گوشی‌‌های هوشمند الزامی برای نمایش آن وجود ندارد غیرفعال و حذف کنیم. در واقع کاربرما آن چیزی را می‌‌بینه که ما مشخص کردیم.

این افزونه برای تمامی دستگاه مانند آیفون و یا اندروید بهینه شده است و شما می‌‌تونید محتوای سایت خود را در تمامی دستگاه‌‌ها سفارشی‌‌سازی کنید. یعنی اینکه ما مشخص می‌‌کنیم چه گزینه‌‌هایی در چه وسیله‌‌ای نمایش داده شود، با این افزونه دیگر نگران ریسپانسیو بودن سایت خود نباشید.

می‌‌تونیم برای گوشی‌‌های همراه اسلایدرهای شخصی و مطابق میل خود بسازیم در واقع این نوع اسلایدها تنها در صورتی به کاربر نشان داده می‌‌شوند که از تلفن همراه استفاده کند. این نوع اسلایدها با توجه به نحوه نمایش محتوا طراحی می‌‌شوند و متناسب با صفحه نمایشگر گوشی همراه است.

چگونه یک سایت ایمن داشته باشیم؟

امینت سایت ما بسیار مهم است اینکه ما یک سایت با امنیت بالا و غیرقابل نفوذ داشته باشیم. باعث می‌‌شه با خیال راحت سایت خود را مدیریت کنیم. طراحان این افزونه مسئولیت تامین امنیت ما را به یک تیم محقق در این زمینه موکول کرده‌‌اند. پس بدون نیاز به نگرانی در مورد امنیت سایت می‌‌تونیم به مدیریت سایت خودمون بپردازیم در واقع این افراد با نظارت منظم این افزونه سایت ما را غیرقابل نفوذ می‌‌کنند.

سئو بالا و سازگار با مرورگرها

این افزونه با تمامی مرورگرها مانند گوگل یاهو و غیره سازگاری کامل دارد. همچنین ما با نصب این افزونه در وردپرس خود دیگه نیاز به افزونه‌‌های دیگری که به سئو سایت ما کمک می‌‌کنند نداریم چرا که این افزونه به خودی خود دارای سئو بسیار بالا می‌‌باشد و باعث می‌‌شه سایت ما در گوگل رتبه بالاتری را کسب کند.

افزونه رولوشن اسلایدر چگونه کار میکند؟ پلاگین وردپرسی rev slider

ویژگی‌‌های دیگر پلاگین اسلایدر روولوشن

یکی دیگه از ویژگی‌‌های این افزونه داشتن پنل مدیریت فارسی می‌‌باشد. همین موضوع باعث می‌‌شه ما به راحتی بتونیم همه قسمت‌‌های سایت خودمون را از قسمت تنظیمات شخصی‌‌سازی کنیم. بنابر این به صورت کامل از این افزونه بهره ببریم.

همانطور که در قسمت بالا گفتیم… ما بدون نیاز به کدنویسی می‌‌تونیم اسلاید بسازیم… اما این به این معنی نیست که این افزونه برای افراد ماهر در زمینه کدنویسی مناسب نیست. ما چه دانش کدنویسی داشته باشیم چه نداشته باشیم… این افزونه گزینه مناسبی برای سایت ما است چرا که برنامه‌‌نویسان می‌‌تونند با کدنویسی… در بخش تنظیمات این افزونه بی‌‌نهایت اسلاید متنوع و حرفه‌‌ای بسازند. علاوه بر این، افزونه روولوشن اسلایدر این قابلیت را برای طراحان وب‌‌سایت قرار داده که امکان توسعه دادن سایت خود را داشته باشند.

با روولوشن اسلایدر… می‌‌تونیم بی‌‌نهایت اسلاید زیبا و جذاب بسازیم… همچنین در این افزونه امکان استفاده از تصاویر متحرک نیز برای ما وجو دارد. در این افزونه می‌‌تونیم در اسلایدهای خود از انیمیشن نیز استفاده کنیم. رولووشن اسلایدر قابلیت ترکیب اسلایدهای مختلف را باهم دارد که این موضوع در پویاتر شدن سایت ما تاثیر مثبت دارد.

نسخه اورجینال و حرفه ای پلاگین قدرتمند اسلایدر روولوشن رو از فایلروید دریافت کنید…

یک نمونه پلاگین اسلایدر ساز المنتور دیگر نیز در این لینک موجود است: افزونه اسلایدر Glider برای المنتور

یکی دیگه از مواردی که این افزونه را جزء یکی از محبوب‌‌ترین افزونه‌‌ها قرار داده استفاده بسیار آسون از این افزونه است. در واقع می‌‌تونیم توضیح دهیم مدیریت… کنترل کردن لایه‌‌ها در این افزونه تا حد بسیار زیادی شبیه به فتوشاپ است. لذا این موضوع باعث سهولت استفاده از ویژوال کامپوزر شده است.

Fileroid

دیدگاهتان را بنویسید