ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

مقررات و تماس

تماس با فایلروید

پشتیبانی فایلروید در کمتر از یک روز کاری از طریق تیکت داخل سایت پاسخگوی شماست…

ابتدا یک حساب کاربری در فایلروید بسازید ، در صورتی که حساب کاربری دارید به حساب خود در فایلروید وارد شوید.

حالا میتوانید درخواست ثبت تیکت پشتیبانی جدید ارسال کنید و موضوع یا مشکل خود را با فایلروید مطرح کنید.

 

همچنین میتوانید از طریق ایمیل [email protected] با ما در تماس باشید. از طریق این لینک میتوانید با اینستاگرام مدیر وبسایت در تماس باشید.

 


مقررات و حریم خصوصی فایلروید (در دست تکمیل)

فایلروید ، مرجع دانلود فایل ، سورس و پروژه به نشانی اینترنتی https://fileroitd.ir میباشد.

تمامی شرایط و ضوابط درج شده در این صفحه شامل تعیین مسئولیت برای دامنه یاد شده و تمامی زیر دامنه های(SubDomains) تحت این دامنه میباشد.

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا؟

دیدگاه‌ها و نظرات

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ، این اطلاعات شامل آدرس IP و شناسه رجیستری سیستم عامل / سخت افزار کاربر یا مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه و جلوگیری از ارسال نظرات فیک و اسپم

یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (Hash) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببینید آیا از آن استفاده می‌کنید. سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در این لینک در دسترس است.

پس از تأیید نظر شما توسط فایلروید، تصویر نمایه شما در متن نظر شما برای سایر کاربران قابل مشاهده است.

رسانه و فایل

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند ، البته این مورد درباره تصاویر بارگذاری شده بعنوان ضمیمه و پیوست وبسایت صادق نیست.

کش و کوکی ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ارسال کنید. این کوکی‌ها تا یک سال زنده خواهند ماند و شما را از پر کردن مجدد اطلاعات بی نیاز میسازند.

اگر حساب کاربری دارید و به این سایت وارد می‌شوید، ما کوکی موقت را برای تعیین اینکه آیا مرورگر شما کوکی‌ها را قبول می‌کند تنظیم می‌کند. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و هنگامی که مرورگر شما صفحه را میبندد از بین میرود.

هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید “مرا به خاطر بسپار”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف (Terminate) خواهند شد.

اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. این کوکی بعد از یک روز منقضی می‌شود.

محتوای جاسازی‌شده (Embed)

در این وبسایت هیچ یک از محتوا های قابل مشاهده بصورت جاسازی شده (embed) نیست ، بنابر این تمام محتوا ها مشمول شرایط ذکر شده بطور یکسان میباشند.

نگهداری دادگان

اگر یک نظر را ارسال کنید، نظر و متادیتای آن – در صورت تایید نظر – به طور نامحدود حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم به جای برگزاری آنها در یک خط مؤثر، به طور خودکار هر نظر پیگیری را تصدیق و تأیید کنیم.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند ، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز شناسه کاربری) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

شمول حقوقی دادگام

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظرهایی را ارسال کرده اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل صادر شده تجمیعی از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هر گونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده اید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داشته ایم را پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم ، لذا در هر لحظه حسب مورد مرجع ذیصلاح طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل خواهیم کرد.

محل ذخیره دادگان

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص هرزنامه خودکار بررسی شوند ، لذا برخی از نظرات ممکن است بدون بررسی انسانی حذف شوند ، اما نظرات تایید شده در دایرکتوری آرشیو وبسایت قرار خواهند گرفت.

تماس با فایلروید

در هر لحظه میتوانید با ارسال تیکت از طریق حساب کاربری با فایلروید در تماس باشید و یا از طریق این لینک در تلگرام پشتیبانی بگیرید.

همچنین میتوانید با ایمیل های [email protected] و [email protected] مکاتبه کنید و یا در ساعات اداری با شماره قید شده در وبسایت تماس تلفنی برقرار کنید.

قوانین حاکمیتی و منع افشای اطلاعات

بطور کلی فایلروید اطلاعات خصوصی و حساس کاربران را ذخیره و حتی دریافت نمیکند ، همچنین اطلاعات پرداختی ، مالی و بانکی نیز بطور مستقیم توسط درگاه های بانکی مجاز دریافت و فرآیند پرداخت شما تماما سمت درگاه صورت میپذیرد.

بنابر این فایلروید به کاربران تضمین اجرای منع افشای اطلاعات را میدهد و قوانین حاکمیتی مطابق با شرایط و قوانین جاری حاکم بر فضای مجازی وضع شده اجرا میگردد.

preloader